czwartek, 31 stycznia 2013

Witajcie!

Witajcie!

Zastanawiacie się pewnie o sensie istnienia tego bloga. Tak więc chętnie wam o tym opowiem :) Postcrossing.com jest serwisem dzięki któremu możemy korespondować z zagranicą za pomocą kartek pocztowych. Ja jestem w tym projekcie od 13 kwietnia 2012 roku. Miałam wtedy 12 lat. O projekcie opowiedziała mi kilka lat starsza koleżanka. Bardzo mnie to zafascynowało i się w to wciągnęłam. Sporo moich znajomych jest w projekcie. Mam nadzieję, że spodoba wam się mój blog.

Pozdrawiam.
Gosia :)


_______________________________________________________________


Hello!

Probably wondering about the meaning of the existence of this blog. So happy to tell you about it :) Postcrossing.com is a service which allows us to correspond with foreign countries through postcards. I am in the project from 13 April 2012. I was 12 years old. About the project told me a few years older colleague. I am very fascinated and pulled into it. A lot of my friends are in the project. I hope you enjoy my blog.

Yours.
Gosia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz