środa, 6 lutego 2013

Rosja #1



Pocztówka z Rosji, bardzo mnie zaskoczyła. Nie spodziewałam się w najbliższym czasie kartek. No, ale mimo wszystko doszła : ) Nadawca (nie znam imienia) ma bardzo ładne pismo i chyba bardzo lubi poezję, bo co chwila między wersami widniały cytaty poematów. Nadawca napisał również kawałek po Rosyjsku, który pomogła mi rozszyfrować babcia : )

___________________________________________________________

Postcard from Russia, I was very surprised. I did not expect in the near future cards. Sender (do not know the name) has a very nice letter, and I think is very fond of poetry, because every now and then between the lines bore quotes poems. The sender also wrote a piece in Russian, which helped me to decipher my grandmother:)

1 komentarz:

  1. Dostałam identyczną pocztówkę z Rosji :)
    Zapraszam do mnie:
    http://pelna-skrzynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń